Subject: Teade - Lubja küla, Kiltsi maaüksuse detailplaneeringu menetluse lõpetamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 10:53:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavolikogu 25.06.2025 otsusest
nr 17 „Lubja küla, Kiltsi maaüksuse detailplaneeringu menetluse
lõpetamine”.

(Teade ja otsus lisatud manusena).

NB! Vallavolikogu otsusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla veebilehel:

<https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/detail
planeeringu-menetluse-lopetamine>
https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/detailp
laneeringu-menetluse-lopetamine

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda:

 <https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid>
https://www.viimsivald.ee/vallavalitsuse-kontaktid

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee